Sherkat Ssaa Ir

حوزه فعالیت از قبل باید تعیین شده باشد و در این مرحله فقط در سایت ثبت شود. پس از ثبت اطلاعات مربوط به متقاضیان، نوبت به انتخاب نام شرکت می رسد. پس از ثبت اطلاعات عمومی شرکت، باید اطلاعات مربوط به متقاضی را تکمیل کنید. اطلاعات شخصی مانند نام و نام خانوادگی و دیگر مشخصات هویتی باید تکمیل شود. در قدم اول اطلاعات ثبت برند عمومی شرکت ها مثل نوع شرکت، نام شهر و استان محل فعالیت، شماره و آدرس و سال مالی ثبت می شود. به طور کلی مرجع رسیدگی به رعایت نکردن تشریفات و قوانین و مقررات طبق قانون تجارت و همچنین لایحه اصلاحـی، بر عهده مرجع قضایی محل ثبت شرکت مذکور است و مرجع قضایی می‌تواند چنانچه حقی ضایع شده است نسبت به موضوع ورود کند.

  • یک نسخه اساسنامه و شرکتنامه و اظهارنامه، تحویل مؤسسین شرکت می گردد.
  • از طریق سایت روزنامه رسمی کشور و یا مراجعه حضوری به این سازمان، میتوانید لیست اسامی شرکت های ثبت شده در اداره ثبت شرکت ها را بدست آورید.
  • سرانجام، همان طور که پیشتر گفتیم، ماده ی ۹ نظامنامه ی قانون تجارت، انتشار تغییراتی را که در وضعیتِ شرکتِ ثبت شده ایجاد می شود، ضروری دانسته است.
  • سرمایه در شرکت مسئولیت محدود نقدی بوده و به سهام یا قطعات سهام تقسیم نمی گردد.
  • همچنین شرایط افراد متقاضی در انتخاب یکی از انواع ثبت شرکت ها تاثیرگذار هستند.

در این بخش با وارد کردن یکی از اطلاعات شخصیت حقوقی از جمله شماره ملی ، تمامی اطلاعات ضروری که در سامانه شناسه ملی اشخاص حقوقی نیز وجود دارد به شما نمایش داده خواهد شد . سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری از بخش های متعددی تشکیل شده است که هر یک جهت انجام امری مورد استفاده قرار می گیرند که به صورت جداگانه هر یک را توضیح خواهیم داد . ثبت شرکت دارای انواع مختلفی است که هرکدام از آن ها، مزایا و معایب خاص خود را دارند. همچنین شرایط افراد متقاضی در انتخاب یکی از انواع ثبت شرکت ها تاثیرگذار هستند. بنابراین باید دقت داشته باشید که روشی را انتخاب کنید که برای کسب و کار شما مناسب باشد. پس از طی کردن مراحل لازم، کلیه مدارک مورد نیاز خود ازجمله برخی اسناد، مدارک مربوط به اساسنامه، شرکت نامه و مدارک مربوط به اعضای هیئت مدیره را ارائه می کنید.

در گذشته مراحل ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت ها توسط متقاضی انجام می شد و فرد باید به … ۴ – استارت واحد فنی شرکت برای پذیرش در سامانه ثبت اسناد و املاک کشور. طبق ماده ۱ دستورالعمل مزبور، متقاضیان ثبت تاسیس و تغییرات شرکت ها و موسسات غیرتجاری باید اطلاعات مورد نیاز را بر اساس فرم های موجود در سامانه جامع وارد نموده و پس از پذیرش نهایی درخواست، از طریق سامانه نسبت به دریافت کد پیگیری یکتای پرونده تشکیل شده در سیستم اقدام نمایند. آدرس سامانه جامع ثبت شرکتها یعنی irsherkat.ssaa.ir را در مرورگر دستگاه خود جستجو نموده تا وارد صفحه اصلی این سایت شوید. در این صفحه بر روی سربرگ تاسیس شخصیت حقوقی کلیک کرده و گزینه پذیرش درخواست تاسیس شخصیت حقوقی را فعال نمایید. به جهت به رسمیت شناخته شدن یک فعالیت و کسب و کار تجاری بهتر است اقدامات ثبت شرکت توسط اشخاص حقیقی یا حقوقی انجام گیرد.

سایت اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری

موسسین شرکت را به ترتیب با اطلاعات دقیق شناسنامه ای و میزان سهم الشرکه مورد نظر وارد می کنیم .رئیس هیات مدیره ، مدیرعامل ، عضو هیات مدیره . سرمایه شرکت را با انتخاب گزینه “سرمایه نقدی ” تایپ می کنیم که می تواند معادل یا بیش از صدهزار تومان باشد. اسامی مورد نظر برای شرکت را که از سه سیلاب تشکیل شده و دارای ریشه فارسی است به ترتیب علاقه خود وارد نمایید. ورود اطلاعات را به طور کامل انجام دهید و در این خصوص میتوانید از فیلم آموزشی که در سایت وجود دارد استفاده کنید.

موسسه ثبتی ذهن ناب برای ثبت کلیه امور مرتبط با اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری شما از هرکجا آمادگی همراهی را دارد. بعد از تکمیل سامانه و ارسال آنلاین پلمپ دفاتر برای اداره ثبت شرکت ها می بایست اوراق فیزیکی ظرف مدت ۳ روز کاری توسط پست برای آن اداره محترم ارسال گردد. زمان تحویل اوراق توسط پست به اداره ثبت شرکت ها حدوداً ۲ روزکاری (حداکثر) می باشد. این سامانه جهت ارائه خدمات ثبت تغییرات و ثبت شرکت و دیگر امور ثبتی به صورت اینترنتی ایجاد شده است و دیگر مدارک فقط از طریق پست به اداره ثبت شرکت ها تسلیم می شود .

به طور کلی مرجع رسیدگی به رعایت نکردن تشریفات و قوانین و مقررات طبق قانون تجارت و همچنین لایحه اصلاحـی، بر عهده مرجع قضایی محل ثبت شرکت ( مقالات مرتبط باثبت شرکت- سوالات مرتبط باثبت شرکت) مذکور است و مرجع قضایی می‌تواند چنانچه حقی ضایع شده است نسبت به موضوع ورود کند. لطفا جهت تغییرات شخصیت حقوقی خود فرم زیر را تکیمل و ارسال فرمائید. لطفا جهت تاسیس شخصیت حقوقی خود فرم زیر را تکمیل و ارسال فرمائید. نخست این که ثبت شعبه، در زمان ثبت خود شرکت انجام می گیرد که در این صورت ضمن انتشار خلاصه شرکت نامه، محل شعب شرکت در آگهی باید ذکر و آگهی مزبور برای انتشار در جراید محلی ضمن رونویس تقاضا نامه و منضمات آن به اداره ی ثبتی که شعبه ی شرکت در آنجا واقع است فرستاده شود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد ثبت شرکت ، کلیه امور ثبتی و مشاوره رایگان با کارشناسان حقوقی از طریق راه های ارتباطی که در سایت وجود دارد ، در ارتباط باشید . بعد از ارسال مدارک ، کارشناس حقوقی مدارک را بررسی می کند و پس از بررسی چنانچه مدارک مورد تایید کارشناس مربوطه ثبت شرکت قرار گرفته باشد، (پیگیری درخواست از طریق همین سامانه امکان پذیر است) اجازه ی پرداخت وجه دفاتر و پلمپ آن ها صادر می گردد. در این مرحله مدارک مورد نیاز مربوط به ثبت تاسیس مورد درخواست به شما نشان داده می شود که پس از تایید می توان گزینه پذیرش نهایی را انتخاب کنید.

ir.sherkat.ssaa

قابل ذکر است، علاوه بر ثبت شرکت، خلاصه شرکتنامه و منضمات آن نیز باید انتشار پیدا کند (ماده ی ۱۹۷ ق.ت). این امر باید در ظرف ماه اول ثبت شرکت و توسط اداره ی ثبت محل یا جانشین آن، بسته به مورد، در مجله ی رسمی دادگستری و یکی از جراید کثیرالانتشار مرکز اصلی شرکت، به خرج خود شرکت انجام گیرد (ماده ی ۶ نظامنامه ی قانون تجارت وزارت عدلیه و تبصره ی آن). اقدام نهایی، تحریر و صدور آگهی تاسیس شرکت می باشد که آخرین گام جهت ثبت شرکت تلقی می شود. مسئول ثبت دفتر، تشکیل پرونده داده و در روی آن از لحاظ تکمیل امضا گواهی می نماید. یک نسخه اساسنامه و شرکتنامه و اظهارنامه، تحویل مؤسسین شرکت می گردد.

مدارک مورد نیاز برای اشخاص حقوقی

یکی از خدمات ارائه شده در سامانه ثبت شرکت ها، امکان ثبت درخواست صورت جلسه تغییرات می باشد. در این بخش شخصیت های حقوقی می توانند با شناسه ملی و یا بدون شناسه ملی (با وارد کردن شماره ثبت واحد)، درخواست خود را برای ثبت صورت جلسه تغییرات ثبت نمایند. اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری که تمامی مراحل به صورت اینترنتی مورد پذیرش و بررسی در سامانه sherkat.ssaa.ir قرار می گیرد.

پذیرش اینترنتی صورتجلسه ثبت شرکتها

بعد از طی این مرحله ها، باید اطلاعات مربوط به سرمایه و سهام همان شخصی که در صفحه اشخاص داخل نمودید را در کادر مربوطه پرکنید. تاریخ پایان اعتبار سمت با توجه به تاریخ آغاز سمت مشخص می‌شود. وضعیت حق امضا نیز تعیین می‌کند که شخص جز افراد دارای حق امضا در شرکت است یا خیر. در کادر مربوط به موضوع فعالیت نوع فعالیت و وضعیت مجوز و زمان فعالیت را بر اساس این که محدود یا نامحدود است انتخاب کنید. در شرح فعالیت نیز در صورتی که در رابطه با موضوع فعالیت احتیاج به توضیح باشد توضیح های لازم را وارد نمایید.

تمامی حقوق طراحی و کپی‌رایت برای موسسه هیوا دادمان اهورا می‌باشد. مدیر محترم سایت sherkat.ssaa.ir لطفا اعلامیه سیاه بالای سایت را مطالعه کنید. • معمولا نمی توان با این شرکت در مناقصات و مزایدات دولتی ثبت نام نمود. • بعضی پیگیری ثبت تغییرات شرکت از بانکهای خصوصی ممکن است به این شرکتها وام ندهند. طرفین باید ۳۵ % مبلغ تعهد شده را در حساب بانکی افتتاح شده واریز نمایند. اطلاعات خود را به طور کامل وارد نمائید و در این خصوص میتوانید از فیلم آموزشی استفاده کنید.

متقاضیان پس از پذیرش نهایی مبادرت به پست مدارک نموده و سپس بارکد پستی و تاریخ پست را در سامانه پذیرش ثبت تاسیس و تغییرات درج و دکمه ارسال را می‌زنند. اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری یک سامانه کامل برای انجام کلیه امور ثبتی شرکت ها طراحی کرده است . در گام اول اطلاعات متقاضی را ، شامل ( نام ، نام خانوادگی، شماره تلفن ، متقاضی تاسیس شرکت یا موسسه ، تابعیت متقاضی، سمت متقاضی ، در صورت ایرانی بودن وارد کردن شماره ملی و در صورت غیر ایرانی بودن وارد کردن شماره گذرنامه) ، وارد نمایید . شخص متقاضی می تواند یکی از اعضاء شرکت و یا وکیلی که انجام این امور را به عهده گرفته است باشد.

نکات اصلی و مهم برای کسب و کارها و قوانینی که به صورت کلی بر آن ها حاکم است در قوانین تجارت آورده شده‌اند. در این مقاله قصد داریم تا به اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی بپردازیم که از مهم ‌ترین موارد مرتبط با عناوین حقوق تجارت می‌باشد. در بخش چپ صفحه به قسمت سامانه پذیرش تاسیس و ثبت تغییرات بروید. اطلاعات لازم جهت تنظیم مدارک شرکت از قبیل رشته فعالیت مورد نظر ، نشانی و کدپستی ، میزان سرمایه ،نسبت تقسیم سرمایه یا سهم الشرکه در بین اعضا ، سمت اعضا و افراد دارای حق امضا در میان موسسان .

و بسیاری از اقلام در گروه مواد غذایی می باشد غالبا شرکتهای پخش با گرفتن مجوز از … پس از ارسال مدارک و اخذ کد پیگیری، بر روی گزینه ی پلمپ دفاتر کلیک کنید. در صفحه ی بعدی باید اطلاعات شخص حقوقی را بررسی نمایید و در صورت صحت اطلاعات ، بر روی گزینه ی ” تایید اطلاعات شخص حقوقی” کلیک نمایید. به موجب قوانین کشور ما، تمام اشخاص خارجی که در ایران به نوعی سکونت یا فعالیت تحصیلی یا شغلی داشته، باید برای اخذ کد فراگیر اقدام نموده تا مجاز به انجام فعالیت خود در داخل مرزهای ایران باشند. به موجب قانون تجارت در نقاطی که از سوی وزارت دادگستری تعیین می شود، کلیه تجار باید اسم خود را در دفتر مخصوص به نام دفتر ثبت تجارتی به ثبت برسانند. در واقع دفتر ثبت تجارتی ، دفتری است که از طریق آن می توان برای شناسایی تجار مقیم یک محدوده خاص جغرافیایی استفاده نمود.