ورود به سامانه ثبت من My Ssaair

چرا که متقاضیان ثبت شرکت, ثبت برند, ثبت علائم تجاری و موارد دیگر بخش زیادی از کار خود را به راحتی می توانند از طریق وب سایت ثبت شرکت ها انجام دهند . سامانه جامع ثبت شرکتها به آدرس irsherkat.ssaa.ir عنوان سامانه ای است که امکانات متعددی را در رابطه با شرکت های تجاری و موسسات غیر تجاری فراهم نموده و برای اطلاع از جزییات متن مقاله را مطالعه نمایید. در این مرحله اطلاعات مربوط به شرکت از جمله محل ثبت، مدت فعالیت، شماره تلفن و ایمیل را وارد کرده و در نهایت کد پستی را وارد نمایید تا سامانه جامع ثبت شرکت ها به طور خودکار آدرس را برای شما نمایش دهد. همانطور که شرکت ها و سایر اشخاص حقوقی ایرانی ملزم به دریافت شناسه ملی می باشند، شرکت ها ی خارجی که در ایران فعالیت داشته نیز ملزم هستند تا با مراجعه به سایت جامع ثبت شرکتها به آدرس irsherkat.ssaa.ir برای دریافت کد فراگیر اقدام نمایند. افرادی که قبلا اقدام به ثبت درخواست تاسیس شرکت، تاسیس شخصیت حقوقی، صورت جلسه تغییرات و …

جهت اطلاعات بیشتر لطفا شماره تماس خود را ارسال کنید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند یا خودتان می توانید با خطوط شرکت تماس حاصل نموده و مشاوره رایگان دریافت نمایید. در ابتدا قبل از اینکه راجع به نحوه ثبت شرکت ، مدارک مورد نیاز ، هزینه ها و مراحل ثبت شرکت صحبت کنیم لازم است نکته ای را یادآور شویم. این دفتر طبق ماده ۸ قانون تجارت ایجاد گردیده و تمامی شرکت‌ها باید در انجام آن کوشا باشند. همچنین، نسبت به پلمپ آن‌ها باید اقدام شود که در ادامه به روند پلمپ دفاتر تجاری مذکور خواهیم پرداخت. پس از طی مراحل ذکر شده ، وارد صفحه ی تایید صحت اطلاعات خواهید شد.در این مرحله می بایست گزینه ی تایید اظهارنامه پلمپ و مدارک مورد نیاز را انتخاب کنید. ۱.کلیه اشخاص حقوقی که در اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری به ثبت رسیده اند .

هزینه ها تا حدودی نزدیک به ثبت شرکت های عادی (مسئولیت محدود) می باشد و از لحاظ زمانی نیز مانند دیگر ثبت شرکت ها می باشد. نه تنها روزنامه رسمی بلکه هزینه های دیگر نظیر وکیل، آگهی های ثبتی، واریزی های قانونی و … نیز نسب به نوع شرکت، تعداد اعضا، موضوعات شرکت و … متغیر و متفاوت خواهد بود. باید تمامی دیون و مطالباتی که در هر روز صورت می‌گیرد، در این دفتر ثبت گردد.

اداره ثبت شرکتها پیگیری درخواست

در صورتی که خودتان قصد دارید این امر را انجام دهید به ترتیب زیر عمل کنید اما دقیت کنید که ثبت تغییرات در سامانه مراحل زیادی دارد که اطلاعات افراد و سهامداران و متن صورتجلسه را باید وارد کنید و هرگونه اشتباه در این مراحل حتی کد ملی افراد باعث رد درخواست شما خواهد شد. بعد از تصمیم گیری در مورد نوع تغییرات مورد نیاز جهت ثبت و برگزاری و تنظیم صورت جلسه مربوط به آن باید نسبت به ثبت درخواست تغییرات در اداره ثبت اقدام فرمایید. برای درج مطالب و ارسال مدارک نیاز به دریافت مشاوره های تخصصی در این زمینه خواهید داشت از این رو توصیه می شود که از مشاوره های موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر بهره مند شوید . به نوع شرکت اشاره‌ای نکردین اما با توجه به توضیحاتتون، احتمالاً در حال ثبت شرکت سهامی خاص هستین. به شما اطمینان می‌دهیم که ارزان‌ترین هزینه ثبت شرکت در ایران در سامانه آسان‌ثبت انجام می‌گیرد و کمترین کارمزدها و تعرفه‌ها برای شما محاسبه می‌شود. امکان پرداخت یک‌جا و آسان هزینه‌های تاسیس شرکت نیز خدمتی دیگر برای جلب رضایت مشتریان ماست.

ثبت تأسیس در سامانه ثبت شرکتها

متقاضی مکلف است، جهت پیگیـری مراحل انتشـار آگهی و پرداخت هزینه های مربوط از طریق درگاه اختصاصی شرکت روزنامه رسمی با استفاده از کد پیگیری اختصاص یافته، اقدام نماید. من شرکت ساختمانی ثبت اینترنتی کردم و مدارک را برایشان ارسال کردم . درود و وقت خوش.با تشکر از مطالب.میخوام بدونم ثبت شرکت در کشور هدف صادرات بهتره یا در کشور صادر کننده؟مورد دیگه هم اینکه میخوام در زمینه چوب کار کنم.میشه منیعی معرفی کنید تا اگر قوانین و شرایط خاصی داره مطلع بشم.

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به منظور ارائه خدمات به طیف وسیعی از اشخاص حقیقی و حقوقی اقدام به راه اندازی، سامانه های مختلفی نموده است. سامانه ثبت شرکت ها، از جمله سامانه های راه اندازی شده از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است که امکان استفاده از خدمات مختلفی را برای شخصیت های حقیقی و حقوقی را فراهم نموده است. گواهی پلمپ دفاتر، نامه‌ای است که اداره ثبت برند ثبت شرکتها به درخواست متقاضی برای ارائه به نهاد یا ارگان خاصی صادر می‌شود؛ نمونه این فرم را در ادامه مشاهده می‌کنید. در صورتیکه نوع شخص متقاضی را حقوقی انتخاب کرده باشید، در این گام باید اطلاعات بارگذاری شده توسط پایگاه داده اداره ثبت شرکت‌ها را تایید نمایید. توجه داشته باشید که دفاتر پلمپ، به آدرسی که در قسمت “نشانی متقاضی” درج شده است، ارسال خواهد شد.

  • مسئولیت محدود کفایت می کند و در حالتی که شرکت تان را بخواهید به صورت مسئولیت محدود ثبت نمایید نیاز به ۲ نفر جهت تاسیس شرکت دارید که دارای بودن مدرک تحصیلی ضروری نمی باشد.
  • ۵ – تائید نام و دریافت اوراق شرکت که شامل اساسنامه، اظهارنامه، تقاضانامه، صورتجلسه مجمع هیئت مدیره، صورتجلسه هیئت موسسین و ابلاغیه تایید نام می باشد.
  • نام محل در نام شرکت در صورتی مورد تائید اداره ثبت قرار میگیرد که شرکت حاضر در همان حوزه ثبتی به ثبت برسد.

سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری از بخش های متعددی تشکیل شده است که هر یک جهت انجام امری مورد استفاده قرار می گیرند که به صورت جداگانه هر یک را توضیح خواهیم داد . در صورتی که پرونده از لحاظ قانونی و مدارک ارسالی توسط کارشناسان اداره دارای ایراد باشد پرونده رد می شود و متقاضی موظف می باشد نسبت به تنظیم و ثبت مجدد اوراق و طی شدن مراحل از ابتدا اقدام نماید. رئیس دایره حقوقی که به صورت تفکیک شده هر شخص برای یک دایره انتخاب شده اند بعد از بررسی کارشناس ارشد پرونده را به صورت کلی مورد بررسی قرار می دهد و بعد از چک کردن نهائی آن را برای انتشار آگهی ثبتی و یا اعلام ابلاغیه های رد یا نقص جهت رویت متقاضی بر روی سامانه ارسال می کند. زمانی که به سامانه وارد می شوید و ثبت نام اولیه را انجام می دهید یک کد پیگیری به شما ارائه می شود که از طریق آن قادر خواهید بود وضعیت پرونده خود را پیگیری نمایید. لذا بعد از ثبت نام الکترونیکی و دریافت کد رهیگیری می توانید بر روی لینک”پیگیری درخواست”از طریق همین سامانه کلیک کرده و از پیشرفت کار و تصمیمات گرفته شده آگاهی پیدا کنید.

پلمپ دفاتر چیست و یک نکته مهم که باید به آن توجه کنیم؟!

دفاتر پلمپ ، سالانه دریافت و مطابق با فعالیت‌ها و معاملات شرکت یا تاجر، تنظیم می‌شوند. این دفاتر علاوه بر سامان دادن به حساب‌ها و جنبه قانونی بخشیدن به آن‌ها، در امور مالیاتی کاربرد دارند. به اطلاع کلیه موسسات فرهنگی و هنری می رساند تمامی درخواستها صرفاً از طریق مراجعه به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مربوطه به این دبیرخانه ارسال می‏ گردد. لذا درخواست مستقیم موسسات فرهنگی و هنری در این دبیرخانه ثبت نمی گردد. زمانیکه یک شرکت تصمیم میگیرد در مکانی دیگر به علت گسترش فعالیت خود شعبه یا شعبات جدید ایجاد کند، برای شرکت مانند تغییر آدرس می باشد و دارای شرایط و مدارک یکسان است و همان مراحل در سازمان ثبت شرکت ها طی خواهد شد. تحویل مدارک هویتی اعضا،آگهی تاسیس،آخرین آگهی تغییرات شرکت توسط موکل به کارشناسان امور ثبتی.

در منوی بالا، پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی را انتخاب کنید. اداره ثبت شرکت ها برای سهولت در خدمت رسانی به متقاضیان امور ثبتی ، تسریع در انجام پروسه ثبت و تغییرات و سازمان دهی بهتر ، سامانه ثبت شرکتها را ایجاد کرد که از این طریق ، ثبت و پیگیری پروسه کاری به صورت اینترنتی نیز امکان پذیر شده است ثبت تغییرات . پس از ثبت درخواست شرکت در سامانه ثبت شرکت ها، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و یا واحدهای مربوطه، می بایست اقدام به بررسی درخواست ثبت شده در این سامانه نمایند. افرادی که درخواست خود را برای ثبت شرکت در این سایت ثبت کرده اند، می توانند پس از ثبت درخواست، اقدام به پیگیری ثبت شرکت ها نمایند.

موضوع شرکت در صورت صلاحدید اعضای شرکت قابل تغییر، افزایش یا کاهش است. لذا چنانچه در اساسنامه، موضوع شرکت به درستی قید نگردد یا شرکت قصد گسترش فعالیت خود در زمینه های دیگر را داشته باشد، می توانند موضوع خود را تغییر دهد و یا به موضوع قبلی شرکت موضوعاتی را الحاق کند. در مجامع عمومی فوق العاده حضور حداقل نصف تعداد ثبت شرکت سهام داران کلی شرکت الزامی است. در این مجامع معمولا در مورد کاهش و افزایش سرمایه، تغییر در اساسنامه و انحلال شرکت صحبت و تصمیم گیری می شود. تعیین سیاست ها، خط مشی و اهداف راهبردی شرکت برای سال مالی جدید. پس از مراجعه به لینک بالا استان و شهر را وارد کرده و با وارد کردن شناسه ملی شرکت به مرحله بعد خواهید رفت.

اشخاصی که در نظر دارند سهام شرکت خود را در آینده به صورت خصوصی یا عمومی عرضه کنند یا تعداد شرکای زیادی مالک شرکت هستند، بیشتر متقاضی سهامی خاص هستند. با همکاری با مشاوران موسسه نیاز به اجاره یا خرید مکان خاصی برای ثبت شرکت نمی باشد. من میخوام ی شرکت عمرانی بزنم و کار بگیرم اجرا کنم الان میخوام از کارهای کوچیک شروع کنم و انشالله بعدش پروژه های بزرگ بگیرم خواستم بدونم چ نوع شرکتی بزنم سهامی محدود یا سهامی خاص یا…. البته به این نکته نیز توجه داشته باشید معیار های زیادی در تعیین هزینه ثبت شرکت دخیل است مثلا اگر شرکت تان کوچک باشد، هزینه روزنامه رسمی یک قیمت است، اگر شرکت تان بزرگ باشد ، هزینه روزنامه رسمی گران تر خواهد شد. برای اینکه لیست شرکت هایی که برای ثبت نیاز به دریافت مجوز دارد بسیار طولانی می باشد برای اینکه متوجه شوید آیا فعالیت مد نظر شما قبل از ثبت نیاز به دریافت مجوز از مراجع ذیصلاح را دارد یا خیر به این صفحه مراجعه نمایید.