راهنمای جامع ثبت شرکت – صفر تا صد و مراحل کامل

اما پیشنهاد من به شما این است که هرگز این کار را انجام ندهید و متن را دقیقا مطابق آنچه در جلسه صورتجلسه گردیده است در این قسمت وارد کنید . که هرکدام از قوانین کلی سازمان ثبت شرکتها تبعیت می کنند اما برای خودشان نیز با توجه به حوزه ( قوانین موجود در فرمانداری ها ) یک سری قوانین وضع کرده اند که آنها نیز زیر نظر اداره ی ثبت شرکتها می باشد . می باشد در اینجا به طور کلی شما را با محدوده خدمات الکترونیک این سامانه آشنا می کنیم و بیشتر به آن می پردازیم . اگر اشخاصی از ۲ نفر بیشتر جمع شوند و مجموعهای را با هم تشکیل دهند که با آن مجموعه فعالیتهای اقتصادی انجام دهند، نفعی ببرند و پس از کسر هزینههای انجام شده، سود باقیمانده را بین اعضای تقسیم کنند. سمت امضاء کننده دفتر: این فیلد به سمت شخص امضاء کننده دفتر اختصاص داده شده است که یا باید از مدیران دفتر باشد یا باید از شرکاء و سهامداران دفتر؛ اگر هم شخص وکیل باشد باید گزینه وکیل انتخاب شود. در این بخش کلیه افرادی که در جلسه دارای سمت بوده اند و شما در مرحله قبل اسامی شان را ثبت نموده اید باید مشخص کنید که با شرکت چه ارتباط قانونی دارند ، مثلا شخص وکیل یا نماینده قانونی است یا مدیر شرکت است .

سامانه ثبت شرکت

هزینه ثبت شرکت مانند خریدن یک کالای خاص و مشخص از مغازه، قیمت واحد و ثابتی ندارد و بسته به نوع شرکت تجاری و میزان سرمایه تاسیس آن، هزینه ثبت آن نیز متفاوت خواهد بود . ✔️ انجام گرفتن موضوع فعالیت شرکت: تمامی شرکت های تجاری و غیرتجاری برای دستیابی به اهداف مشخصی تاسیس می شوند و زمانی که ماموریت خود را به پایان رساندند تصمیم به انحلال شرکت می گیرند مانند شرکت هایی که با هدف استخراج معدن فعالیت خود را آغاز می کنند و بعد از تکمیل فرآیند استخراج شرکت خود را متوقف می کنند زیرا به هدفی که برای خود تعیین کرده بودند دست پیدا کردند. کاربران گرامی می توانند در صورت نیاز “تاریخ تحویل مدارک به پست ” و شماره “بارکد پستی ” خود را نیز در این صفحه در قسمت های مشخص شده یاداشت نمایند و با استفاده از کلید آن را به مرکز ارسال نمایند .با استفاده از کلید های “چاپ رسید پذیرش “و “چاپ رسید تاییدیه اطلاعات ” می توان از فرم های مربوطه چاپ گرفت . نام و نام خانوادگی و سمت امضاء کننده دفتر باید مشخص شود.

نصاب جلسه نیز مشخص می نماید که جلسه با حضور تمامی اعضا تشکیل شده یا اکثریت اعضا حضور دشته اند که در این حالت نیز باید آیتم مورد نظر مشخص شود. پس از دریافت اوراق تمامی افرادی که زیر مجموعه داده آماری شخصیت حقوقی چه در زمینه ثبت چه در زمینه پلمپ دفاتر چه در زمینه تغییرات و به طور کل تمامی موارد مرتبط با اداره ثبت شرکتها هستند مسئولیت اسکن و چک کردن اولیه اوراق را برعهده دارند. ثبت شعبه یا نمایندگی شرکتهای خارجی در ایران و تغییرات بعدی آن. همچنین «وضعیت توکیل امضا کننده» نشان می دهد که حق توکیل اعطا شده است یا خیر. وضعیت حق امضا نیز تعیین می کند که شخص، جزو افراد دارای حق امضا در شرکت است یا خیر . این متون بر اساس آنچه در تصمیمات انتخاب شده است تغییر می کند. حذف نیز اطلاعات وارد شده را حذف می کند. ذکر این نکته ضروری است که تقدم و تاخر ساعات جلسات را در صورتی که چند جلسه در یک روز تشکیل شده باشد رعایت فرمایید.

در سایت یک متن پیشنهادی وجود دارد که در اختیار شما قرار میگیرد و با وارد کردن اطلاعات میتوانید آن را کامل کنید . در این نوشته آموزش تصویری را قرار میدهیم برای آنکه راحت تر بتوانید اقدام به استعلام شماره ثبت شرکت ها بنمایید . اگر میخواهید بدانید که شرکت یا موسسه خاص مد نظر شما بصورت رسمی ثبت شده است یا نه، همینطور به جهت استعلام وضعیت شخصیت حقوقی مد نظرتان، باید اقدام به استعلام شماره ثبت و شناسه ملی شخصیت حقوقی فوق نمایید. توجه داشته باشید که استعلام شماره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری از طریق سامانه استعلام شماره ثبت شرکت ها انجام میشود. همچنین که درصورتیکه کارشناس اداره، موضوع شرکت را نیازمند کسب مجوز از مرجع خاصی بداند از مرجع ذی صلاح استعلام مینماید. زیرا با انتخاب موضوع فعالیت، شما باید به دنبال این باشید که فعالیتتان نیازمند به اخذ مجوز است یا خیر؟ توجه داشته باشید که نوع صورتجلسه بر اساس نوع شرکت متفاوت است بنابراین اگر شرکت سهامی خاص باشد نوع صورتجلسات آن با صورتجلسات شرکت با مسئولیت محدود متفاوت خواهد بود.

This post was created with the help of GSA Content Generator DEMO!