Content
صفحات لندینگ صفحاتی ساده اما هدفمند هستند که برای دعوت مخاطب ایجاد شدهاند. در این مرحله میبایست ۳ صفحه لندینگ یکسان طراحی کنید و در هر صفحه فقط نام برند را تغییر دهید. سپس به مدت ۷ روز این صفحات را برای مخاطبتان تبلیغ کنید. البته میتوانید در سوشیالهای خود نیز یک مسابقه ترتیب دهید و جایزهای را برای بهترین اسم پیشنهادی مشخص کنید. از مخاطبانتان بخواهید تا دوستانشان را نیز به این مسابقه دعوت کنند. این کار باعث میشود تا اسمهای پیشنهادی به شما افزایش پیدا کند و در نتیجه حق انتخاب شما هم بیشتر میشود.
پیدا کردن یک نام مناسب اندکی دشوار خواهد بود اما در ادامه به شناساندن کسب و کار شما کمک های شایانی خواهد کرد. یعنی اونقدر شرکت و برند به ثبت رسیده که برای انتخاب یک اسم باید کلی تحقیق و تفکر کرد. حتی اگر برای ثبت شرکت اقدام کرده باشید، دیدید که جدیدا اسم انتخابی باید شامل سه کلمه باشد تا احتمال مشابه بودن اسامی برندها خیلی کمتر شود. در صورتیکه مقاله ی ما نتوانست در انتخاب اسم برندتان به شما کمک کند.
- مثلا استارتآپ “باسلام” یک پلترفرم فروشگاهی برای محصولات محلی و خانگی هست.
- بدین منظور آنها در پی استراتژی های رقابتی و بازاریابی..
- در دوره آنلاین کسب و کار اینترنتی پولساز در این موارد توضیحات زیادی دادم.
- پیش از انتخاب اسم برند با توجه به حوزه و گستره فعالیتی که در یکی از forty five طبقه علامت تجاری قرار می گیرد ، باید نامی مرتبط با محدوده فعالیتی تان پیدا کنید .
- یک کلمهای بودن نام، امتیاز بزرگی هست ولی خیلی باید خوششانس باشید که یک نام یک کلمهای مونده باشه که شرایط بعدی که نام میبریم هم در اون رعایت شده باشه.
انتخاب درست این پیام به ایجاد فهرستی گسترده از اسامی می انجامد (در یک پروژه ی نام گذاری یابرندسازیمعمولاً بیشتر از ۲۰۰ گزینه برای نام برند پیشنهاد می شود). هرچه نام برند و پیام شرکت شما عمیق تر باشد، شما فاصله ی بیشتری با رقبای خود خواهید یافت. همچنین در مورد این اسامی احتیاط کنید تا مبادا حق انحصار آن نام در اختیار کشور، برند یا شخص خاصی باشد. یکی از بررسی هایی که هنگام انتخاب نام برند باید انجام دهید تحقیق در مورد ثبت شدن یا نشدن نام به اسم شخص یا برند دیگری به جز شرکت شما است.
از عنوانهای شعرا، دانشمندان و کاشفان در عصر حاضر استفاده نشود. فرایند برندسازی با انتخاب اسم مناسب، میتواند به راحتی تبدیل به یک دردسر بزرگ شود. چند روزی نامهای انتخابی را کنار گذاشته و دوباره به آنها سر بزنید. در برندسازی با انتخاب اسم ببینید نام تجاری شما چگونه در علامت و آرم شرکت یا بیلبوردهای تبلیغاتی نمایان میشود.
دیدگاه دربارهٔ «۰ تا A Hundred ساخت اسم شرکت + ۶۰ نمونه ایده برای اسم شرکت
در کشورهای مختلف سلبریتیها برند خودشان را ساختهاند. برای مثال کایلی جنر از نمونه سلبریتیهای خارجی است که برند لوازم … اسامی ترکی به دلیل زیبایی در کشور ما زیاد استفاده میشن.
بنابراین هنگامیکه شما نام یک شرکت جدید ، خدمت جدید یا محصولی جدید را انتخاب مینمایید – قوانین همچنان یکسان است. دلیل شروع فرایند ساخت نام برند ، مهم نیست – مهم این است که شما یک نام جدید نیاز دارید و انتخاب این نام هم سخت است. ثبت تغییرات شرکت یک محصول جدید را تولید و به اسم و لوگو نیاز دارید. با این حال، آنچه ممکن است این کار در ابتدا آسان به نظر آید اما به سرعت به عملی فوقالعاده چالشبرانگیز تبدیل میشود. اما باید بدانید که نام برند از نام شرکت متفاوت است.
نامگذاری شرکت و یا محصولات تان یک موضوع جدی است. نامی که شما انتخاب میکنید بخشی جدایی ناپذیر از برند شرکتتان را بر عهده دارد. Jan 25, 2019 — ساخت نام برند خلاقانه زیبا برای محصول کالا ساخت نام برند انتخاب نام جذاب متفاوت جذاب فارسی و غیرفارسی اسم مخفف انگلیسی فرانسوی آلمانی … اسامی مثل فرنیا به معنی گذشته با شکوه یا فرداد به معنی شکوه و عظمت، میتونه زیبایی اسم برندتون رو دو برابر کنه. انتخاب نام برند باید هوشمندانه و اصولی باشه تا بعد از مدتی به یه اسم موندگار تبدیل بشه و به راحتی فراموش نشه. نامهایی مثل گوگل، پپسی، آدیداس و یا نایک از جمله اسمهای ماندگاری هستن که هرکس با شنیدن اسمشون به یاد محصول یا خدماتشون میوفته و خیلی از افراد با این نامها آشنایی دارن.
سه تا شریک هستیم به نام علی فرین امیر ما خودمون افا afa درنظر گرفته بودیم اما الان میگیم جالب نیست نمیدونم واقعا چه اسمی انتخاب کنم … اگه میشه یه اسمی پیشنهاد بدید لطفا . با سلام وخسته نباشید بنده رشته ورزشیم بدنسازیه و در حال احداث کافه با سرو نوشنیدنیهای گرم و سرد هستم میخواستم اسم کافه رو مناسب رشته ورزشیم بزارم لطفا راهنماییم کنید، ممنون از لطفتون. ثبت برند تجاری در این مقاله، به شما کمک می کنیم تا یک اسم خوب برای مغازه قهوه فروشی یا کافه خود انتخاب کنید. اگه مشخص باشه که این پیجهای برگزیده بر چه اساسی انتخاب شدن یا بیشتر تو چه زمینههایی فعالیت دارن، میتونین به راحتی اسم انتخاب کنین. نام کاربری که کوتاه باشد باعث میشود تا بیننده در یک نگاه برایش قابل فهم باشد که با چه موضوع و محوصلاتی طرف خواهد بود.
برای هر شرکتی انتخاب نمودن اسم برند مناسب یکی از مهم ترین کارهایی است که بایستی پیش از تأسیس وشروع به کار آن شرکت به آن توجه شود. آخرین هدف هر شرکتی ارائه و عرضه محصولات و یا خدمات می باشد.اما.. فرمولهای مختلفی برای انتخاب اسم برند وجود دارد. شما هیچ وقت نمیتوانید اسمی که قبلا انتخاب شده و به ثبت رسیده است را انتخاب کنید.
پرسشهای پرتکرار درمورد اصول انتخاب بهترین نام برای شرکت
برای تعیین نام شرکت باید در ابتدا نام شرکت را انتخاب نموده و پس از تنظیم کلیه اوراق ثبت شرکت، ثبت سامانه ای شرکت در اداره ثبت شرکتها را انجام دهیم. پیشنهاد می شود که تا انتهای مقاله همراه ثبت شرکت ما باشید. انتخاب نمونه اسم برند کاری فراتر از انتخاب صرفا یک نام تجاری و طراحی لوگو است. برای برندینگ موفق باید مسیری را پیمود که در نهایت ما را به نامی جذاب و تاثیرگذار برساند.
به نظر می رسد که درگیر کردن همه دوستان، خانواده، کارکنان، کارفرمایان و … در انتخاب اسم کار صحیحی باشد. مطمئن شوید که نام انتخابی شما، پیام کسب و کار شما را به صورت رسا منتقل میکند. اسم شما نشان دهنده ایماژ، برند و موقعیت شما در بازار است. سلام من یه اسم در ضمینه شرکت خدماتی میخوام.من حامی زنان بی سرپرست هستم و فقط با اونا کار میکنم،میخوام یه مضمون ارامش دهنده داشته باشه اسمم. اسم موسسه حقوقی که کلمات مربوط به عدالت وحق جویی داشته باشه.
گفتنی است که این موضوع در مورد شناسههای شبکههای اجتماعی نیز به همین ترتیب صادق است. مهمترین نکته در انتخاب نام شرکت، کارآمدی و تناسب آن است و کلید رسیدن به این هدف، داشتن استراتژی مشخص و درست است. به طور کلی، تصمیمگیری در این مورد فرایندی پیچیده و زمانبر است. از آنجایی که تعیین نام شرکت میتواند سهم بسیار مهمی در بازاریابی کسبوکارتان ایفا کند، بهتر است وقت و دقت کافی را به این موضوع اختصاص دهید تا پس از مدتی مجبور به تغییر آن نشوید. حال که با ایده های یافتن نام برندی جذاب و متفاوت آشنا شدید نوبت به شروع فرایند نام گذاری می رسد. “نام گذاری برند” انتخاب یک نام به سلیقه و علاقه مدیریت از میان لیست گزینه های نام برند نیست، بلکه بخشی از فرایند برندینگ بوده و قوانین خاص خود را دارد.