بایگانی‌ها Sherkat Ssaa Ir

مشاورین آگاه ثبت پس از عقد قرارداد تا زمان ثبت شرکت و چاپ در روزنامه رسمی پیگیر پرونده و پاسخگوی شما خواهند بود. با توجه به اینکه اکثر امور ثبت شرکت رو به مکانیزه شدن می باشد می توان امور ثبت شرکت و ارائه ی تقاضای آن را نیز از همین طریق انجام داد و الزامی به مراجعه ی حضوری نمی باشد. ✔️ همان طور که در این مقاله به زطور کامل توضیح داده شده، هدف از ایجاد این سامانه تسریع و تسهیل در تاسیس موسسات ثبت برند تجاری، شرکت ها و موسسات غیر تجاری می باشد. در بخش اظهارنامه دفتر ثبت تجاری امکان ثبت اظهارنامه های مختلفی مانند ثبت نام، تمدید، ابطال و … همچنین، افراد می توانند آخرین وضعیت اظهارنامه های تجاری را از طریق این بخش مشاهده نمایند. ثبت شرکت در شیراز ، ثبت شرکت شیراز ، مرکز ثبت شرکت ، ثبت موسسه ، مشاوره ثبت شرکت ، شرکت ، sabt sherkat ، irsherkat.ssaa.ir ، مشاوره رایگان ، رایگان …

www.sherkat.ssaa.ir

(اسامی پیشنهادی می بایست دارای ریشه ی فارسی باشد، لاتین نباشد، با شئونات انقلاب اسلامی ایران منافات نداشته باشد، دارای اسم خاص باشد و تکراری نباشد. در این وضعیت با مراجعه به این بخش از سایت تمامی موارد مندرج در صورتجلسه من جمله تاریخ جلسه ، نوع تصمیم و دیگر اطلاعات مورد نیاز را در سامانه تکمیل نموده و در انتها ، رسید پذیرش به همراه مدارک در پوشه مخصوصی به اداره تسلیم می گردد که مراحل بعدی را طی کند و در انتها به صدور آگهی ختم شود . اشخاص حقوقی پس از ثبت شرکت بنابر دلایل متعددی ممکن است دست به اعمال تغییراتی در شرکت بزنند که در ابتدا بر حسب نوع تصمیم باید صورتجلسه مربوطه را در مجمع خاصی تنظیم کنند و امضاء تمامی اعضاء نیز ذیل آن باشد . چنانچه لازم به ذکر است حضور متقاضی در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری هیچ تاثیری در روند ثبت شرکت یا سایر امور ثبتی نخواهد داشت .

لذا از قابلیت های سودمندی که با ثبت نام کردن اینترنتی به دست می آید استفاده از همین فهرست پیگیری است که می توان به راحتی بدون مراجعه ی حضوری، پیگیر پاسخ درخواست خود شد. پس از مراجعه به سامانه مذکور و انتخاب نوع شخصیت حقوقی ، اطلاعات هویتی نماینده ، وکیل ، حوزه ثبتی شرکت ، آدرس شرکت و تاریخ شروع سال مالی را درج نمایید . لازم به ذکر است اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی یکی از مدارک اصلی جهت ثبت تغییرات شرکت اخذ کارت بازرگانی حقیقی و چه حقوقی است . در این بخش با وارد کردن یکی از اطلاعات شخصیت حقوقی از جمله شماره ملی ، تمامی اطلاعات ضروری که در سامانه شناسه ملی اشخاص حقوقی نیز وجود دارد به شما نمایش داده خواهد شد . سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری از بخش های متعددی تشکیل شده است که هر یک جهت انجام امری مورد استفاده قرار می گیرند که به صورت جداگانه هر یک را توضیح خواهیم داد .

ضمن تشکر از همراهی شما عزیزان لازم است اشاره نماییم که انجام تغییرات در شرکت ها امری بسیار تخصصی است و کارشناسان زبده ثبتی کال جهت انجام آن در خدمت شما عزیزان می باشند. در این مبحث بعضی از مفاهیم کاربردی وتخصصی در حوزۀ ثبت شرکت­ ها، برای شناخت دقیق جایگاه این مفاهیم در ثبت رسمی و شرکت­های تجاری بیان میشه. برای مشاهده ” نمونه صورتجلسات شرکت های با مسئولیت محدود ” اینجا کلیک کنید . نخست این که ثبت شعبه، در زمان ثبت خود شرکت انجام می گیرد که در این صورت ضمن انتشار خلاصه شرکت نامه، محل شعب شرکت در آگهی باید ذکر و آگهی مزبور برای انتشار در جراید محلی ضمن رونویس تقاضا نامه و منضمات آن به اداره ی ثبتی که شعبه ی شرکت در آنجا واقع است فرستاده شود. تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به موسسه حقوقی آگاه ثبت می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. طراحی و ثبت برند و علامت تجاری شما از صفر تا صد تا مرحله دریافت سند رسمی بصورت انحصاری و استعلام کاملا رایگان نام مورد نظر شما.

در این دفتر تمامی اموال و دارایی منقول و غیرمنقول و بدهی ها و مطالبات سال گذشته ثبت می شود.به دلیل اینکه دفتر دارایی زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرد بعضی از اشخاص به جای آن از ترازنامه یا بیلان استفاده می نمایند. برای اینکه دفاتر خود را پلمپ نمایید نیازی به پرداخت هزینه زیادی وجود ندارد. اشخاص حقیقی و حقوقی باید سال مالی،ماه مالی و روز مالی شرکت خود را مشخص نمایند.

به شما پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به راهنمایی ثبت شرکت آنلاین، از کمک یک متخصص امور ثبت شرکت بهره مند شوید و ثبت فوری شرکت را به خوبی پیش برید. در ضمن لازم به ذکر است که در این مسیر، آگاه ثبت همواره با مشاوره رایگان تلفنی کنار شما خواهد بود. تعیین نام شرکت های خارجی و موسسات غیرتجاری در شرف ثبت سراسر کشور.

مدارک مورد نیاز برای اشخاص حقوقی

هر تولید کننده ای جهت شناسایی محصولات یا کالای خود به مشتریان و فروش آن، نیازمند انتخاب نامی است .با ثبت برند و نام تجاری، می توانید دیگر نگرانی بابت کپی برداری و تقلب از نام و علامت تجاری خود نداشته باشید. ثبت برند از نام و علامت تجاری هر فرد یا شرکت، با دادن حقوق انحصاری جهت معرفی یا شناختن کالا و خدمات، یا اجازه استفاده از آن به دیگران، محافظت می کند. اطلاعات مربوط به هیات مدیره شرکت را وارد کرده و دکمه گام بعدی را بزنید. انتخاب بازرس شرکت – زمان انتخاب بازرسین قانونی شرکت – انتخاب حساب… بعد از آن سال مالی مد نظر را مشخص می کنید و بعد از آن شخص متقاضی اخذ پلمپ دفاتر می بایست مشخصات خود را تکمیل کند.

  • در صورتی که تعداد افراد بیش از حد معینی باشد، باید فرم مشخصی را در سامانه دانلود کرده و نام های خود را در آن وارد کنند.
  • گواهی از مرجع قضای مربوطه دایر بر عدم وصول دادخواست(اعتراض به کاهش سرمایه) بهمراه صورتجلسه به اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری ارسال گردد.
  • پلمب دفاتر به واسطه اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری صورت می‌پذیرد و میبایست ماقبل شروع شدن سال مالی دفاتر مد نظر تهیه بشوند.
  • در صورتی که مجمع با حضور اکثریت سهامداران تشکیل شده رعایت تشریفات دعوت وفق اساسنامه شرکت و مواد لایحه اصلاحی قانون تجارت (ماده ۹۹) .
  • ۳-کپی مصدق شناسنامه و کارت ملی شرکاء جدید به ضمیمه صورتجلسه به اداره ثبت شرکتها ارسال گردد.

در این مرحله اطلاعات مربوط به شرکت از جمله محل ثبت، مدت فعالیت، شماره تلفن و ایمیل را وارد کرده و در نهایت کد پستی را وارد نمایید تا سامانه جامع ثبت شرکت ها به طور خودکار آدرس را برای شما نمایش دهد. در گذشته ، ثبت اسم تاجر در دفتر ثبت تجارتی تنها با مراجعه حضوری به مرجع ثبت شرکت ها امکان پذیر بود، اما امروزه کلیه تجار و شرکت های تجاری می توانند با مراجعه به سایت جامع ثبت شرکتها و با ورود به بخش اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی، برای ثبت نام خود در دفتر ثبت تجارتی اقدام نمایند. در گذشته، متقاضیان ثبت شرکت و موسسه های غیر تجاری باید برای ثبت شرکت یا موسسه مورد نظر خود حضورا به اداره ثبت شرکت های حوزه آن شرکت یا موسسه مراجعه نموده که این امر علاوه بر اینکه عملی وقت گیر و هزینه بر بود، موجب کندی انجام روند امور ثبت شرکتها و موسسات در این ادارات نیز بود. قبل از دریافت کارت بازرگانی باید اظهارنامه پلمپ دفاتر را از اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری دریافت نمایید. می‌شود که ضمن مراجعه به اداره ثبت شرکتها نسبت به ثبت صورتجلسه و پرداخت حق‌الثبت و امضاء ذیل دفاتر ثبت اقدام نماید.

در شرح فعالیت نیز اگر در رابطه با موضوع فعالیت نیاز به توضیح باشد توضیحات لازم را وارد نمایید. سپس با کلیک بر روی گزینه ی گام بعدی وارد صفحه ی اطلاعات مرکز اصلی شوید. پس از تایید نام و ارسال تمامی مدارک به اداره از طریق پست ، پرونده توسط کارشناس مورد بررسی قرار می گیرد و در صورتی که از همه جهت نقصی نداشته باشد ، در دفاتر ثبت شرکت یادداشت می شود و برای اطلاع سایرین در روزنامه رسمی و کثیر الانتشار نیز آگهی می شود . در این سامانه تمامی مراحل ثبت شرکت به صورت اینترنتی انجام می شود به صورتی که حتی ثبت صورت جلسه تغییرات شرکت ها به صورت آنلاین انجام می شود.

آخرین مطالب سایت

در این صفحه بر روی سربرگ تاسیس شخصیت حقوقی کلیک کرده و گزینه پذیرش درخواست تاسیس شخصیت حقوقی را فعال نمایید. در گذشته تنها روش ثبت شرکت این بود که اشخاص به صورت حضوری به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مراجعه می کردند و از طریق سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، درخواست خود را برای تاسیس شرکت ثبت می نمودند. در این روش، نیاز به مراجعه حضوری به این سازمان در دفعات زیاد بود و همین موضوع باعث می شد که اشخاص مراحل بسیار سختی را برای تاسیس شرکت ها انجام دهند. مدیر کل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در دومین همایش ملی بهبود فضای کسب‌ وکار ثبت شرکت در تهران گزارشی از عملکرد و فعالیتهای انجام شده در راستای بهبود فضای کسب و کار در این سازمان را ارائه داد. همانطور که شرکت ها و سایر اشخاص حقوقی ایرانی ملزم به دریافت شناسه ملی می باشند، شرکت ها ی خارجی که در ایران فعالیت داشته نیز ملزم هستند تا با مراجعه به سایت جامع ثبت شرکتها به آدرس irsherkat.ssaa.ir برای دریافت کد فراگیر اقدام نمایند. تقریبا شرایط ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری برای تمامی افراد( مقیم ایران یا مقیم خارج) یکسان است و افراد مقیم خارج با مراجعه به سایت اطلاع‌رسانی اداره کل ثبت شرکتها می‌توانند نسبت به ثبت شخصیت حقوقی مورد نظر اقدام کنند.

دفتر کل دفتری است که تاجر باید کلیه معاملات را لااقل هفته ای یک مرتبه از دفتر روزنامه استخراج و انواع مختلف آن را تشخیص و جدا کرده هر نوعی را در صفحه مخصوصی در آن دفتر بطور خلاصه ثبت کند. در قسمت اطلاعات مرکز اصلی می بایست مشخصات مربوط به کد پستی و شماره ی تلفن و نشانی مرکز اصلی تکمیل گردد. شماره ی دورنگار و نشانی تارنما و پست الکترونیکی نیز در صورتی که وجود داشته باشد در همین صفحه وارد می گردد. بنابراین اشخاص حقیقی و حقوقی جهت استفاده از این امکان باید قبل از شروع سال مالی اقدام به اخذ پلمپ دفاتر نمایند و بهتر است آن را به ماه های پایانی موکول ننمایند.

مجدد به سایت اعلام شده مراجعه می کنید در قسمت منوی افقی وارد میز خدمات الکترونیک می شوید و وارد قسمت صورتجلسه تغییرات می شوید. زمانی که به سایت اعلام شده مراجعه می کنید در قسمت منوی افقی وارد میز خدمات الکترونیک می شوید و وارد قسمت تاسیس شخصیت حقوقی می شوید. متقاضیان ثبت شرکت ها می توانند از طریق این بخش از سامانه تمامی اطلاعات قانونی در نام شرکت ها را آگاهی پیدا کنند . انتخاب سه گروه فعالیتی که باید در دفاتر تجارتی ثبت گردد و همچنین متقاضیان واردات و صادرات که به عنوانی در تجارت خارجی فعالیت می کنند نیز باید از این سامانه اقدام نمایند . برای اطلاعات بیشتر در مورد ثبت شرکت ، کلیه امور ثبتی و مشاوره رایگان با کارشناسان حقوقی از طریق راه های ارتباطی که در سایت وجود دارد ، در ارتباط باشید . مسئول ثبت دفتر، تشکیل پرونده داده و در روی آن از لحاظ تکمیل امضا گواهی می نماید.